Vytvoření marketingového plánu prodeje

Maximalizujte výnos

Jak získat maximální výnos z  prodeje nemovitosti?

Při odpovědi na tuto otázku hraje právě marketing zásadní a rozhodující roli.

Proč?

  • Souvislost mezi cenou (hodnotou) nemovitosti a marketingem.
  • cílem marketingu je přivést na prohlídku nemovitosti co nejvíce potenciálních zájemců
  • čím více zájemců o jednu nemovitost, tím vyšší cenu je možné žádat (nepoměr 1 nemovitost x více zájemců….. vede k přetlaku na straně poptávky, k vyrovnání vede za jinak stejných okolností pouze cena)

Jak najít více zájemců?

  • jestliže existuje kvalitní nemovitost v atraktivní lokalitě, pak efektivní marketing ještě povýší její hodnotu (než v případě, že by marketing nebyl prováděn) … stejně jako cihly, patro, výhled, architekt atd. Marketing je faktor, který ovlivňuje cenu nemovitosti. Efektivní marketing nemovitost zhodnocuje. Pomáhá najít zájemce o nemovitost.
  • Dosáhneme toho tím, že rozšíří povědomí mezi lidmi o tom, že tato nemovitost je na prodej nebo pronájem. Nejde jen o to rozšířit povědomí mezi lidmi, ne každý člověk, chce v danou chvíli nemovitost koupit nebo si ji pronajmout. Je třeba najít zájemce, kteří o tom v tento daný moment uvažují - to je cílová skupina. Jak ji najít a oslovit, to je úkol na který mají profesionální realitní společnosti celé marketingové týmy, kteří znají realitní trh. Vy si musíte pomoci sami a my vám k tomu pomůžeme.

Současná situace

Stále ještě mnoho vlastníků nabízí mnoho nemovitostí bez kvalitního marketingu a dostatečné propagace. Jak chcete, aby vaše nemovitost vypadala v očích potenciálního zájemce exkluzivně a jedinečně, když ji nabízíte přes jeden řádkový inzerát v novinách nebo na internetu? Taková inzerce z Vaší nemovitosti jedinečnou neudělá, v záplavě kvalitní inzerce RK s velkými fotografiemi, se Váš inzerát ztratí a moc zájemců nepřitáhne. Tím pádem, nebudete moci ani chtít po zájemcích vyšší cenu, protože jich jednoduše nebude tolik.

Zpět na obsah
|
Pokračovat


Sdílet tuto stránku / doporučit web