Vytvoření marketingového plánu prodeje

Jak psát reklamní text

Reklamní text pro inzerci nemovitosti

Říkat potenciálním kupujícím to, co chtějí slyšet.

Ale: Říkat tolik, aby to vyvolalo jejich zvědavost k touze po podrobnějších informacích o nemovitosti, kterou získají již pouze osobně - od Vás a při prohlídce nemovitosti

Co chtějí potenciální kupující vědět z každého inzerátu okamžitě:

  1. Cenu
  2. Lokalitu
  3. Počet místností

Co nechceme my:

Nechceme říci v inzerátu tolik informací, že potenciální kupující vyloučí námi nabízenou nemovitost z dalšího uvažování ještě před tím, než s námi promluví a uvidí nemovitost.

Známá pravda:

Kupující často koupí nemovitost, která je zcela odlišná od jejich původní představy. PROTO JE VELMI DŮLEŽITÉ, ABY INZERÁT UPOUTAL POZORNOST NATOLIK, ABY SE NA NEMOVITOST CHTĚLI PODÍVAT!

Největší okamžitě zřejmá výhoda, která zaujme: Vlastník nabízí…..

Text k reklamě, kde se můžete více rozepsat, hlavně internet:

První řádek, pokud není nadefinováno, toto je nejdůležitější: Vlastník. Lokalita, cena, typ nemovitosti, počet místností

Dále:

CHCEME UPOUTAT POZORNOST

(pokud není napsáno ve fotografii) výstižný jedno- až cca. tří slovný titulek. Titulek by měl být výstižný a kreativní. Vyberte cokoli co je na domě jedinečného nebo zajímavého a použijte to v titulku. Tím je třeba začít. Definujte klíčové výhody a charakteristiky Vaší nemovitosti. Pokud je nemovitost zajímavá z více hledisek, vyberte to hledisko, o kterém se domníváte, že by mohlo být největším stimulem, největší výhodou pro prohlídku pro více kupujících. Jde o charakteristiky z prvního řádku (např. nejlepší lokalita v Brně, stylový dům, cena Vás potěší nejvíce apod..).

Kupující vždy budou reagovat na „dobrou cenu“. To spustí lavinu zájemců o prohlídku. Je dobré tedy tímto začít. Tzn. zmínit cena je k jednání, nebo financování nemovitosti úvěrem je možné (předjednáno, zařízeno, k dispozici). Slova o možnosti financování úvěrem je pro mnoho kupujících atraktivní, protože to častokrát bývá „kámen úrazu“ v celém procesu koupě nemovitosti. Pokud je k dispozici finanční poradce, který může udělat skutečně dobrou nabídku financování, tak je vhodné zmínit i to. Např.: Vynikající způsob financování, financování, které si může dovolit každý..atd.)

Pokud je na nemovitost nejzajímavější lokalita, jednoduše zmíníme lokalitu (pokud je atraktivní, zajímavá) V případě méně atraktivních lokalit je třeba trochu pracovat.. Nedaleko centra, atraktivní příměstská část, zelená část Maloměřic, klidná část Brna, parková zóna jedna z nejklidnějších ulic v Brně …atd. Cílem je, aby si kupující přišel nemovitost prohlédnout!

Pokud z těchto hledisek není nemovitost tak zajímavá, musíte hledat dále, je možno použít i detail, ale aby ta nemovitost byla něčím zajímavá a jedinečná. Např., výborné vnitřní členění, unikátní dveře z 18.století, krásné parkety po celém bytě…atd.

Vnitřní text:

Dobrý text je přímý, jdoucí přímo k jádru věci. Tzn. nyní je čas popis a charakteristiku dané nemovitosti. Začínáme počtem pokojů, následuje garáž, zahrada, plot, klidná ulice atd.. Pokud byla renovace nebo přestavba, tak zmínka by měla nyní následovat… Zde záleží na celkovém charakteru nemovitosti a zda ji máte v úmyslu prezentovat jako relativně zánovní, modernizovanou, nebo k rekonstrukci (v tom případě, zmínka o modernizaci, některé jednotlivé části nedává příliš smyslu). Další charakteristiky, stojící za zmínku jsou např. balkon, terasa, krb apod.

Nezmiňujte všechny charakteristiky domu, které se Vám zdají důležité nebo atraktivní! Zvláště takové, které jsou věcí osobního vkusu, názoru, subjektivního pohledu.

Nejefektivnější reklamy jsou takové, které jsou krátké, jednoduché a nezastrašující. Takové splňují ten nejdůležitější úkol a to, že říkají kupujícímu to, co chce slyšet, aniž by poskytly důvod k vyloučení nemovitosti z dalšího vybírání.

Další tipy pro psaní vnitřního textu:

  1. Zamyslete se na tím, proč jste si koupil tuto nemovitost a vytvořte z toho 4-5 nejzajímavějších výhod. Výhody zformulujte do krátkých výstižných spojení.
  2. Myslete na emoce. Emoce při koupi nemovitosti jsou rozhodujícím faktorem rozhodnutí. Je třeba s nimi pracovat od počátku. Vytvářejte touhu. Přečíst inzerát, vidět nemovitost, vlastnit nemovitost.
  3. Vyzvěte zájemce k akci. Volejte ještě dnes, neváhejte nás kontaktovat, Máte zájem? Volejte.
  4. Používejte akční fráze. Omezený čas, rychlé jednání sleva, mimořádná příležitost apod.

Shrnutí:

  • Vlastník nabízí na prodej.
  • Tak toto to je. Toto je ta naše nemovitost.
  • Pro toto může být pro Vás dobrá.
  • A toto máte udělat.

Teoretický příklad: Vlastník nabízí: Lokalita, velikost, cena…………….první řádek, event. velikost může být v druhém a cena na konci inzerátu. Základní popis nemovitosti: materiál stavby, patro, počet pater, garáž, popis okolí, možnosti financování. kontakt

Praktický příklad řádkového oznamu do lokálních nebo inzertních novin

Vlastník nabízí: Slunný 3+1, širší centrum Brna/ nebo: širší centrum Brna, slunný 3+1, majitel
74 m2, cihla, 4p. s výtahem, balkon výhled do zahrady
Klidná ulice, příjemní sousedé. Renovovaná koupelna.
Cena: 2,1 mil. www.vlastnici.cz id: 12343
Tel: 234234234

Zpět na obsah
|
Pokračovat


Sdílet tuto stránku / doporučit web